üşüme sabah serininde

Author: jiletlipasta /

F.ye,

Bu gece seni yolcu ettikten sonra bir şeyler karaladım.
Taksim dolmuşunda dönerken başladı kelimeler üşü(ş)meye
Biliyorum, şimdi uyumuyorsun, birazdan feribotta olacaksın, dışarı çıkıp denizi seyredeceksin
Belki biraz ürpereceksin sabah serininde
ama şu an verdiğim kitabı okuyorsun.. kaç yere minik işaretler koydum o kitapta.
orada bile sana susmuyorum..
susamıyorum..
(yazıyı bitirmedim, belki birazdan belki sabah uyanınca..)

"Her şey bir unutkanlıktı
arada bir deliler gibi kavuştuğumuz
tüfekle vurulmuş bir parsın yarasında
kısacık yoğun bir akşam
biliyordum bir soğuktu nereye varsam
bir yanımda bir el bir yanda vazgeçilmez bir sancı ve
kısacık yoğun bir akşam.
Kim karıştırdı gerçekliğine
yaşadığım sonsuzluğun
ve oturuldu bir takım şeyler söylendi
imla kurallarıyla mutsuzluk üstüne
kısacık bir akşam
duraladım ne yapsam"

0 yorum:

Yorum Gönder

Clicky Web Analytics